Bukefalos 28 år!

H

harryhook

Jag har varit ifrån distansen nu i flera år, men är sugen på att ta upp det med min Arabvalack :)
& jag har helt glömt hur gammal hästen måste vara för att få vara med i en ritt(kan inte hitta det på nätet).
Är det som 5 åring får dom vara med i clear round & 6 åring i tävlingsritterna? :confused: Min valack är 4 år.


Mvh Sandra
 
Sv: Ålder

Jag har varit ifrån distansen nu i flera år, men är sugen på att ta upp det med min Arabvalack :)
& jag har helt glömt hur gammal hästen måste vara för att få vara med i en ritt(kan inte hitta det på nätet).
Är det som 5 åring får dom vara med i clear round & 6 åring i tävlingsritterna? :confused: Min valack är 4 år.


Mvh Sandra


Det stämmer!:idea:
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 787
Senast: Joro253
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 636
Senast: Mabuse
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 912
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp