Åldrar på forumen?

C

CeciliaW

Vilka är de olika åldrarna för barn, ungdom, äldre ungdom och senior? Att äldre ungdom är 18 och över har jag förstått, men övriga då?
 
Sv: Åldrar på forumen?

TACK!! Det var värst var blind jag var, som inte såg det. Då är jag senior då :)
 
Sv: Åldrar på forumen?

CeciliaW skrev:
TACK!! Det var värst var blind jag var, som inte såg det. Då är jag senior då :)

Men det där med åldrarna kan man lixom tumma på, jag håller till lika mycket på alla forumen, trots att jag borde hålla mig till ÄU...(tror jag) ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter På ridskolorna ser vi tydligt hur ridning är en sport för alla åldrar. En ridlärarkollega till mig berättade hur hon hade en grupp på...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ponny, häst, enbet och par för seniorer och ungdomar i olika åldrar. Medaljchanserna var många vid det nordiska mästerskapet som...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Camilla Linde, född 1985 i Sigtuna och numera bosatt i Alingsås, har tidigare debuterat med serien ”Snack Parrows intergalaktiska...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Gunnar
·
Kultur Någon som varit på Paradox Museum i Stockholm med barn? Är det något att ha? Vilken ålder passar det för, eller passar det för de...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp