Paradox Museum i Stockholm

movi

Trådstartare
Någon som varit på Paradox Museum i Stockholm med barn? Är det något att ha? Vilken ålder passar det för, eller passar det för de flesta åldrar?
 
Jag har!
Det var jätteuppskattat av alla inblandade. Jag, min bror, min mamma och mina barn 10 och 13. Väl värt ett besök och de rummen där man kan ta foto är superroliga. Det finns personal på plats som hjälper och tipsar för att maxa upplevelsen.
Passar troligtvis även för yngre barn, åtminstone ner till 6-åringar, kanske yngre.

Man bör dock inte vara känslig för blinkande ljus mm.
 
Stort tack för svar! Har sett bilder bara och tycker det ser kul ut 👍 Funderar på att ge bort det som en julklapp till en familj med barn i åldrarna 8-11, finns även en 2-åring men uppväxt med sina 3 äldre syskon 🤣 så det barnet kan kanske ha ut nåt av det, kaxig som hon är, annars får jag vara barnvakt medans dom är borta 👍
 

Liknande trådar

Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
683
Senast: Guldaskig
·
Mat Vilken är den bästa restaurangen för pasta i Stockholm? Vill ha riktigt riktigt god pasta :d.
Svar
11
· Visningar
667
Senast: gulakatten
·
Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
751
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp