Alldeles för gult

Jag förstår faktiskt inte hur man kan tycka att den nuvarande gula är gräll.

Jag har dock jobbat lite med färgerna i menyn. Hoppas ni gillar det bättre.
Mer gult åt folket; mkt fint. Varmt, uppiggande, lustfyllt. :love:
fototapet-h%C3%B6st-i-skugen-800x600.jpg
 
Jag förstår faktiskt inte hur man kan tycka att den nuvarande gula är gräll.

Det gula gör ont i ögonen, oavsett nyans. Det drar till sig blicken, oavsett nyans. Lägg så till lite extra reklam med färger så blir det lite lätt jobbigt att titta.

Bra dock att det är tillbaka på att vara centrerat. :)
 
Om du nu säger att det är ologiskt får då gärna förklara vad som är logiskt.
Menar du med färgskillnaden att du inte förstår varför den kategori som du besöker ett forum under markeras med en annan färg eller menar du att det är dumt att bakgrunden bakom loggan är så nära den färgen?
 
Vad tycker ni, du(@Gunnar ) om dov pumpa orange? Mycket mildare för ögonen men fortfarande höstigt och ändring :)

Tack för att övrigt knappen blev grå :heart
 
Tack för det grå! Och att det andra gula iaf dämpats. Det kan man försöka undvika att kolla på för att minska värk.
Igår fick jag migrän trots mkt kort stund på buke efter förändring. Idag har jag klarat mig.
Även om jag fortfarande tycker det är svårt att läsa så gör det inte så fysiskt ont.
 
Min första tanke när jag kom in på sidan idag var "här vare gult". Funderar på om man kan ta en lite mildare nyans bara? Det sticker lite i ögonen, är också en som är ljuskänslig. Första gången jag ser det gula.

De brukar säga grönt är skönt och gult är fult. :p Personligen gillade jag det gröna bättre, var snällare mot ögonen. Men om det nu ska va gult går det att ta en gul som är lite mer dämpad än nuvarande?
 
De brukar säga grönt är skönt och gult är fult. :p Personligen gillade jag det gröna bättre, var snällare mot ögonen. Men om det nu ska va gult går det att ta en gul som är lite mer dämpad än nuvarande?
Det brukade vara lila/rosa/cerise där det gula är nu, inte grönt:p

kl
Ännu bättre nu när Övrigt knappen är ljusgrön:up: Jag är nästan helt ok med detta nu :D
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 599
Senast: Derivata
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett startfält med stenhård konkurrens i hoppning och ett där nya förmågor får chansen att visa framfötterna i dressyr. – Jag vinner...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 601
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp