Alldeles för gult

Ok, orangegult är bättre än skrikgult. Meeen... Min tanke är att menyerna INTE ska ta fokus från den skrivna texten i forumen. Hur ska man kunna fokusera på texten i inläggen när det är starkt färgade fält i "varningsfärg" precis i utkanten av alla textrutor överallt? Det blir skitsvårt att ha blicken fokuserad på det som man egentligen är här för att kolla på.
 
Hemsk färg :nailbiting: O_o :crazy:

Tyvärr alltså, det var det första jag reagerade på när jag kom in på sidan nyss och sa då högt "Men vad har hänt med sidan?" Medans jag kisade med ögonen...

Annars jättegärna (:):heart) en ny, behaglig höstfärg :bump:
Brons/Orange/röd kanske? Liksom den färgen mellan gula och röda?
 
Typ nåt sånt här?
Det är höstligt men ingen knallfärg :)

Autumnleaf.jpg
 
Det är nog första gången jag kommenterar något sånt här på något forum/hemsida. Men det är faktiskt riktigt svårläst som det är nu. För knalligt gult som drar fokus och som är rätt skarpt fortfarande.

Jag loggade ur förut för att ögonen/huvudet inte pallade det.
Det här är fortfarande för bökigt. Så jag drar igen och hoppas på att kunna komma tillbaks.
 
Bättre än den förra. Jag är lite osäker på meningen, men för mig blev det nu lättare att hitta det superlilla !, som är den funktion jag använder allra mest. Övrigt i gult hamnade precis över ! nu.
 
Bättre än den förra. Jag är lite osäker på meningen, men för mig blev det nu lättare att hitta det superlilla !, som är den funktion jag använder allra mest. Övrigt i gult hamnade precis över ! nu.
Mitt ! är inte gult, har inte förändrats alls.
 
Inte mitt heller, men den gula övrigt är precis över !. För övrigt stör det mig lite att ! är så litet...
Har du någon annan bukeinställning än mig? Övrigt sitter inte över ! hos mig.

@Gunnar det är mindre störande när det gulbruna är på "hästar" knappen än på "övrigt"
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 601
Senast: Derivata
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett startfält med stenhård konkurrens i hoppning och ett där nya förmågor får chansen att visa framfötterna i dressyr. – Jag vinner...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 607
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp