Var är loppisen?

gul_zebra

Trådstartare
Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh:
Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på baksidan vid parkeringen och man fick gå längs en träramp på husgaveln för att komma runt till loppisen. Det var ett gult hus och loppisen var, förutom sportdelen längst ner, 3 våningar stor.

Den ligger i mellansverige, troligtvis i västmanland eller örebro län med omnejd?

Och, jag är inte helt hundra på att jag fotade den bifogade bilden där men det kan ev ha legat nån pudelvård på andra sidan vägen eller så :laugh:

Är det någon har någon aning om vad för loppis jag pratar om?
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240301_194105_Instagram.jpg
    Screenshot_20240301_194105_Instagram.jpg
    159,9 KB · Visningar: 318
Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh:
Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på baksidan vid parkeringen och man fick gå längs en träramp på husgaveln för att komma runt till loppisen. Det var ett gult hus och loppisen var, förutom sportdelen längst ner, 3 våningar stor.

Den ligger i mellansverige, troligtvis i västmanland eller örebro län med omnejd?

Och, jag är inte helt hundra på att jag fotade den bifogade bilden där men det kan ev ha legat nån pudelvård på andra sidan vägen eller så :laugh:

Är det någon har någon aning om vad för loppis jag pratar om?
Inget jag känner igen, men har du provat Google bildsök med bilden? Tänkte om någon mer kan ha fotat samma sak och råkat skriva var det var.
 
Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh:
Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på baksidan vid parkeringen och man fick gå längs en träramp på husgaveln för att komma runt till loppisen. Det var ett gult hus och loppisen var, förutom sportdelen längst ner, 3 våningar stor.

Den ligger i mellansverige, troligtvis i västmanland eller örebro län med omnejd?

Och, jag är inte helt hundra på att jag fotade den bifogade bilden där men det kan ev ha legat nån pudelvård på andra sidan vägen eller så :laugh:

Är det någon har någon aning om vad för loppis jag pratar om?
Nu vet jag inte vad du har för telefon, men om du tagit med en iphone kan du kolla ungefär var bilden är tagen via platser. Hoppas du hittar vad det är, älskar sådana här problem :) Har tyvärr inte koll på loppisar i det området.
 
Har du kvar orginalbilden och kan zooma in såpass så du ser telefonnumret som står på bilden? Prova söka på det och se ger ev. någon ledtråd?
 
Har inte haft en tanke på bildsök, testade nu men det gav inget.
Har dessvärre inte kvar originalbilden (och har android) heller tyvärr så googling på numret har inte funkat, och googlar jag pudelvård får jag fram nåt annat 😅
 
Har inte haft en tanke på bildsök, testade nu men det gav inget.
Har dessvärre inte kvar originalbilden (och har android) heller tyvärr så googling på numret har inte funkat, och googlar jag pudelvård får jag fram nåt annat 😅
Jag googlade också pudelvård utan lycka :angel:
 
Jag är så engagerad nu att jag kräver uppdatering kontinuerligt nu, googlade som en galning igår
Haha jag lovar att uppdatera så fort jag kommer minsta millimeter framåt! :D

Ja men det är ju så roligt med de här trådarna!!

@gul_zebra Jag kan ha kollat din Instagram som en annan stalker :angel: Den där dinosaurien du såg samma dag, var den i närheten? Kanske lättare att bildgoogla den? (Jag försökte, men fattar inte hur jag ska göra :rofl:)
Heja stalking! :D Vad jag minns stod den vid ett Ica Maxi, men jag kan ha fel. Jag vet inte var men förmodligen inte i samma stad som loppisen, utan det hade nog handlats nånstans på hemvägen bara.

Vi utgick från Skinnskatteberg, åkte ofta mot Västerås-hållet men den här dagen hade vi åkt någon annanstans längre bort för att köpa nåt ur en annons. Säljaren tipsade då om loppisen som vi kollade in. Tror att det var en mindre ort vi var i.

Hittar vi inget så får jag höra med sällskapet om han minns men jag slipper helst göra det så jag hoppas att buke kan come to the rescue här :rofl:
 
Dinosaurien ifråga, känner någon igen den? Vet inte om det fotats samma dag ens, bara att det var samma helg. Stod vid ett Ica Maxi om jag inte minns helt fel?!
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240302_222405_Instagram.jpg
    Screenshot_20240302_222405_Instagram.jpg
    177,3 KB · Visningar: 69
JAG HITTADE DEN! :D
Grävde igenom alla miljontals bilder jag och syrran skickat varann på messenger tills jag hittade pudelvårdsbilden. Den versionen var stor nog för att liiite mer hjälpligt kunna gissa sig till vad det är för nummer på bilden. Numret googlades och... Tadaaa! Huset är tydligen vitt och inte gult som jag kom ihåg men här är det! Bra & begagnat i Hallsberg! Vilket är lite jävla typiskt då jag var i Hallsberg igår och gärna kikat in igen om jag fattat det :rofl:
 

Bifogade filer

  • 474431_2505024.jpg
    474431_2505024.jpg
    33,3 KB · Visningar: 127
Men TACK OCH LOV jag behövde verkligen veta! Var så djupt in på din Instagram att jag upptäckte att du varit i Storvik där jag bor och köpt en hylla så du kan ju ana hur mycket jag drogs med i detta 😆
Haha jag var tvungen att fundera över vad sjutton du snackar om för hylla för jag har minsann aldrig varit i Storvik, men det är ju pelargonhyllan! :laugh:
Du har inte haft tråkigt iaf! Eller så är det precis det du haft ;) :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp