Bukefalos 28 år!

Amazonas storlekar?

Sv: Amazonas storlekar?

Jag är inne så sällan här så typ...jag borde skämmas. Nu har jag ridit en del i min Elisabeth och jag kan säja att både jag och hästen älskar den. Nu smiter han inte undan när han ser sadeln utan låter sig lugnt sadlas och fullkomligt kryper i tränset för att komma ut. Jag var också tyveksam på det höga framvalvet, men det stör mej inte ett dugg.
Så himla skönt att ha hittat en sadel som jag bara vet sitter perfekt. Annars är ju sadlar något som man blir helt tokig (och pank med) på.
Moa, hoppas du hittat en riktigt fin häst nu!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Undrar om någon vet om det finns någon stocksadel med kortare anläggningsyta. Den enda som jag har provat har varit tillräckligt...
Svar
2
· Visningar
579
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 354
Senast: Rimfaxe
·
Ridning Har en massa frågor! Jag har försökt googla runt och läsa på då jag har blivit intresserad av dessa sadlar och kanske tänker mig att...
2
Svar
22
· Visningar
7 739
Senast: Equidaem
·
Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 133
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp