Bukefalos 28 år!

K

Kicki_J

Det finns ju ett stort behov hos hästar så jag tänkte att någon här på buke kanske vet var/om man kan anmäla sin tik som amma. Min tik har bara en valp och MASSOR med mjölk så tanken infann sig att man kanske kan hjälpa någon som mist sin tik i samband med valpning.... /Kicki
 
Sv: "Amma"

Det finns en "ammacentral", jag tror att du får kontakt med den genom SKK. Och så har jag för mig att sett en liten annons i Hundsport med telefonnummer dit..
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 885
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 220
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 342
Senast: geting
·
Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: Caps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Pall till hög säng?
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp