Bukefalos 28 år!

K

Kicki_J

Det finns ju ett stort behov hos hästar så jag tänkte att någon här på buke kanske vet var/om man kan anmäla sin tik som amma. Min tik har bara en valp och MASSOR med mjölk så tanken infann sig att man kanske kan hjälpa någon som mist sin tik i samband med valpning.... /Kicki
 
Sv: "Amma"

Det finns en "ammacentral", jag tror att du får kontakt med den genom SKK. Och så har jag för mig att sett en liten annons i Hundsport med telefonnummer dit..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 282
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: ryujaneiro
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 947
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 302
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp