Bukefalos 28 år!

Amning, känner mig så misslyckad!!

Sv: Amning, känner mig så misslyckad!!

Ja det har du rätt i. Det gäller ju även att vara openminded, man kan ju faktiskt få bra råd också, tänker på sömnvanor och så. Fast vill man inte ha råd så vill man inte, och om man vill så kanske man ber om det, oavsett vad det gäller.

Tusen personer har sagt åt mej att jag måste lägga Sam i sin egen säng, för annars kommer han ALDRIG kunna somna ensam. Jag säger bara "jaaa" och ler.... Man får ta folk med en nypa salt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Ja, jag kände att detta förtjänade en egen tråd. Liten är nu 2,5 vecka och amningen är tuff. Hon vill inte ta mitt bröst trots upprepade...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 767
Senast: Badger
·
Småbarn Vi har en kille som blir 3 år i april och en bebis på 2 månader. När sonen blev 2 år började han bli mer och mer trotsig och i höst nu...
2
Svar
34
· Visningar
5 251
Senast: Guldaskig
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 202
Senast: Bapelsin
·
Övr. Barn Okej, känsligt och snårigt ämne här nu men är ändå genuint nyfiken eftersom jag själv är på en plats i livet där jag försöker reda i...
2
Svar
27
· Visningar
2 923
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp