Anmäla vanvård anonymt?

Sv: Anmäla vanvård anonymt?

Men vad är det för fel med att inte ha vattenkoppar och istället ge hästarna vatten i spann???
Inga fel i det, men i detta fallet fylldes inte spannen på mer än MAX en gång om dagen. en spann innehåller inte många liter vatten......

Och att ha stalldörren öppen är kanske inte hela världen?
När det är under 20 minus på natten och hästarna saknar underhudsfett och foder för att hålla värmen är det inte oki!!!!
Jag är inte alls emot att ha dörrar till stall öppna, men det ska vara väder och temperaturer till det åxå.
 
Sv: Anmäla vanvård anonymt?

Då kan jag bara hålla med dig!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 281
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 244
Senast: Twihard
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 221
Senast: nullo-modo
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 180
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Ultraljud

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp