Bukefalos 28 år!

Anmälan till Sämsholmsritten

lilian

Trådstartare
Hej alla tävlingssugna. Vi har problem med vår proposition på TDB. Därför har vi stängt ner möjligheten att anmäla sig ett par dagar tills vi får ordning på den. Ni som redan har anmält er behöver inte göra någonting. Ni andra behöver bara vänta några dagar så går det fint att anmäla sig igen.
 
Sv: Anmälan till Sämsholmsritten

Hej! Har ni kordinaterna samt adress till tävlingsplatsen så att GPS;en hittar till er. Svårt att se på kartan ni har på hemsidan. Vet oxå att adressen som står skriven inte alltid är adressen till klubben.:)
 
Sv: Anmälan till Sämsholmsritten

Resultat 50km T
Anneli Schultz - Tizca
Birgitta Almlid - Lawerence
Lars thunander - Robin Hood
Maria Höglund - Mister man

Tror att segraren i 80km blev
Emma Persson - skatteg.argentina
 
Sv: Anmälan till Sämsholmsritten

Jag vill tacka arrangörerna för en jättetrevlig tävling idag! Tack även till alla ryttare, groomar, funktionärer, veterinärer och övriga som visade stor hänsyn och hade överseende med min något laddade unghäst som var ute på sin första PP. Ett särskilt tack till mitt ridsällskap, hoppas vi ses igen!
Hälsningar från Maria och Vivah (med orange schabrak och röd rosett i svansen).
 
Sv: Anmälan till Sämsholmsritten

Och om jag minns rätt var resultatet i klass 1:
Emma Persson, Skattegårds Argentina
Natalie Löfdahl-Hellström, Piore Ganze
Frida Ekström, Zinner, fick Best Condition
Katarina Mungsgård, Tennesse
Ella Lindblom, Gwarant

Alla dessa kom in på upploppet i klunga, och fasen vet om inte Zinner vunnit, om han fattat att man skulle springa in på gärdet när det var upplopp.
 
Sv: Anmälan till Sämsholmsritten

Skulle vara jättekul att se lite bilder från Sämsholmsritten, någon som har och vill lägga ut?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 448
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Petronilla
·
Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 726
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 242
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp