Annonsera mera VII

Någon hyr ut sina hästar via stadens lokala facebookgrupp.
Man får åka till stallet och får genom videosamtal instruktioner om hur det går till sen är det bara swisha och rida och självklart ska man göra alla sysslor med 🥳
Någon som tröttnat på sina hästar?
 
Någon hyr ut sina hästar via stadens lokala facebookgrupp.
Man får åka till stallet och får genom videosamtal instruktioner om hur det går till sen är det bara swisha och rida och självklart ska man göra alla sysslor med 🥳
Någon som tröttnat på sina hästar?
Det låter som hon som härjat i en regional fb-grupp här. Mynnade ut i ett popcorn-vänligt kommentarsfält där man fick reda på att hen har noll tillstånd, stallägaren meddelar att hen är uppsagd pga betalar aldrig i tid samt drar dit helt olika okända människor var och varannan dag pga sin "pedagogiska hästverksamhet". 🙃
 
Det låter som hon som härjat i en regional fb-grupp här. Mynnade ut i ett popcorn-vänligt kommentarsfält där man fick reda på att hen har noll tillstånd, stallägaren meddelar att hen är uppsagd pga betalar aldrig i tid samt drar dit helt olika okända människor var och varannan dag pga sin "pedagogiska hästverksamhet". 🙃
Ja just det den pedagogiska hästverksamheten 😁
Så hon står alltså inhyrd och drar dit massa okända människor för ridning, trodde åtminstone hon hade eget stall 😁
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
703
· Visningar
51 790
Senast: Gnist
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 981
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 487
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
390
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp