Bukefalos 28 år!

"anonym" på travsport.se

E

Eem

\"anonym\" på travsport.se

Skulle kolla in en amatörtränare :cool: på travsport.se. Så jag skrev in namnet men det "fanns ingen träff på den tränaren". Konstigt. Då gick jag in och kollade på en av tränarens hästar för att gå in på tränarstatistiken därigenom. Men det gick inte att klicka på namnet. :confused:
Kan man anmäla till STC att man inte vill ha sina uppgifter visade på Internet? Eller är det något annat fel, inte betalt licensen kanske :angel:

MVH Eem
 
Re: \"anonym\" på travsport.se

Ring till STC och fråga. Vad dom svarade kanske du kan medela här för detta var rätt intressant.
 
Re: \"anonym\" på travsport.se

Det har jag oxå varit med om...på travsport fanns han inte med, men om man säkte på samma namn på atg.se så fanns han med! märkligt....
 
Re: \"anonym\" på travsport.se

Skulle tro att personen i fråga inte löst licensen än för 2004

Vet en häst som har inte klickbar tränare och han har sin licens vilande, då han inga hästar har kvar..


Tror ingen kan vara anonym när det gäller tränarförhållanden på travhästar.
 
Re: \"anonym\" på travsport.se

Det var antagligen nåt med hästar i träning. För två hästar som är i träning hos tränaren hade under denna tid ingen tränare.
Nu går det att klicka på tränaren igen och denne står nu också som tränare för dessa hästar. (puh! mycket "tränare" där)

Om det skulle vara en obetald licens så skulle vi ligga risigt till också för vi har inte betalt den ännu :crazy:
Räkningen kom väl för ca 1½ vecka sedan bara.
MVH Eem
 
Re: \"anonym\" på travsport.se

Jag är nästan säker på att Nilema har rätt.
Man behöver ju inte betala innan förfallodatum, men glömmer man att skicka blanketten eller får dröjsmål av andra anledningar så blir det så. :angel:
ATG bryr sig inte om att uppdatera den infon lika snabbt som STC.
 
Re: \"anonym\" på travsport.se

Ja just ja! Den här blanketten man fick för ett bra tag sedan där man skulle "anmäla" vilka hästar man hade i träning och vilka som inte tränas. Det måste vara den som dom inte skickat in.
:idea:

MVH Eem
 
Sv: "anonym" på travsport.se

Gissa vem som fick panik förra veckan när jag insåg att jag troligtsvis har starthäst i januari... :o :D
Men det var lugnt (ringde till och med och kollade för säkerhets skull).

/// ghost
 
Sv: "anonym" på travsport.se

Då har personen i fråga antingen valt att ha sin licens liggande eller helt enkelt inte betalat den...vilket väl kanske i princip är samma sak dådå.... :idea:
Om du kollar på senaste starter/tränarstatistik så ser du kanske att han inte haft några hästar till start senaste året?
Har tränaren sin licens AKTIV så är namnet BLÅmarkerat.. :)
 
Sv: "anonym" på travsport.se

Vår utleasade häst står nu utan tränare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:eek: :eek: :eek: LINES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 279
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
5 960
Senast: tuaphua
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 574
Senast: Lisa2014
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp