Bukefalos 28 år!

Antropologisk studie - Hästfolket

Dentaku

Trådstartare
Eftersom den inte publicerats i en vetenskaplig tidskrift än så hoppas jag att moderator står ut med länkningen till författarens sida. Annars accepterar jag en åthutning.

Hästfolket
 
Sv: Antropologisk studie - Hästfolket

Lika bra varje gång den dyker upp!

Har valsat runt här på Buke några gånger med!

Ptr
 
Sv: Antropologisk studie - Hästfolket

Eftersom den inte publicerats i en vetenskaplig tidskrift än så hoppas jag att moderator står ut med länkningen till författarens sida. Annars accepterar jag en åthutning.

Hästfolket

golit åminner sig en tråd för länge sen hur framtida arkeologer skulle tolka Solvallas och det årliga ritualen kring elitloppet. Har Solvalls förhållande till Solen någon betydelse... vad betyder offrandet av aluminium och särskilt med texen blå?
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
859
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
239
Senast: Enya
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 205
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag har vetat sedan barn att jag har mild allergi mot björkpollen (märks bara när det är som värst typ). Med tiden har jag dock märkt...
2
Svar
21
· Visningar
1 368
Senast: Harmomini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp