Den siarlösa ulvleken

Var i allafall kul att vara LL och gör det gärna igen men ihop med någon som är lite mer erfaren på att lägga upp lekarna och vara bollplank så man inte rör ihop det med dolda röster och sånt. Dessutom har jag oftast inte möjlighet att vara inne på buke på dagtid så behöver någon som tar uppdateringarna på förmiddagarna. Men jag gillar att skriva och hitta på teman så den biten passar mig.
 
Tack, LL och medspelare för en rolig lek! :)

Helt klart svårare som god att reda ut allt, men jag tänker att det kunde ha ändrats om vi prickat en ond tidigare för att på så sätt kunna se mönster. Så ändå välbalanserat menar jag. :)
Ja så är det. Allt beror lite på hur det går i början av leken 👍
Men vi är ändå malliga i lyan över noll lynchade ulvar eller ens onda genom leken -liksom hur ofta händer det numera :D
 
Var i allafall kul att vara LL och gör det gärna igen men ihop med någon som är lite mer erfaren på att lägga upp lekarna och vara bollplank så man inte rör ihop det med dolda röster och sånt. Dessutom har jag oftast inte möjlighet att vara inne på buke på dagtid så behöver någon som tar uppdateringarna på förmiddagarna. Men jag gillar att skriva och hitta på teman så den biten passar mig.
Jag hade blandat ihop allt, hade nog aldrig kunnat vara LL. 😂
 
Tycker det var kul men svårt, och leken hade ju kunnat bli ganska lång 😂. Hade varit intressant med sior i leken men att man inte fick rösta på den, eller nåt 😅
 
Var i allafall kul att vara LL och gör det gärna igen men ihop med någon som är lite mer erfaren på att lägga upp lekarna och vara bollplank så man inte rör ihop det med dolda röster och sånt. Dessutom har jag oftast inte möjlighet att vara inne på buke på dagtid så behöver någon som tar uppdateringarna på förmiddagarna. Men jag gillar att skriva och hitta på teman så den biten passar mig.
Med tidigare DL på morgonen skulle jag kunna hjälpa. Har dock ingen erfarenhet, var LL en gång och råkade räkna fel och avslutade leken för tidigt :o :angel:
 
Tycker det blev för svårt med så lite info faktiskt. Jag visste ju att q var ulv och att jag skulle dö idag. Sen fattade jag att Niyama var ulv när hon inte ville förstå att jag var en desperat god. Sånt brukar en god Niyama fatta. Sen trodde jag nog att Gabby var ulv 🙀😩och Lobeli och Harry.
Förlåt för att jag spelade så extremt dåligt men jag tappade verkligen lusten när det blev så svårt
 
Var i allafall kul att vara LL och gör det gärna igen men ihop med någon som är lite mer erfaren på att lägga upp lekarna och vara bollplank så man inte rör ihop det med dolda röster och sånt. Dessutom har jag oftast inte möjlighet att vara inne på buke på dagtid så behöver någon som tar uppdateringarna på förmiddagarna. Men jag gillar att skriva och hitta på teman så den biten passar mig.
Jag tycker att du (och bollen__ också så klart!) gjorde det jättebra! :)

Men med det sagt så förstår också absolut pressen i att känna att man måste göra rätt :)

Vet inte om det hjälper, men det finns många LLs som gjort fel genom åren. Jag själv har tex råkat ge ut namnet på en ulv (... som inte var det minsta misstänkt... i alla fall inte innan det...) till ängeln en gång. Fanns inte en chans i världen att ta tillbaka eller rädda upp den situationen :rofl: :banghead:
 
Tack, LL och medspelare för en rolig lek! :)

Helt klart svårare som god att reda ut allt, men jag tänker att det kunde ha ändrats om vi prickat en ond tidigare för att på så sätt kunna se mönster. Så ändå välbalanserat menar jag. :)
Det var liksom motsatsen till förra leken då vi hade lite info men på ren tur prickade den viktigaste ulven DL 1 och fio och LenaH blev nästan godförklarade på kupen.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 397
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 008
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 913
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 726
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp