Bukefalos 28 år!

Användarnamn

asterix_zaphir

Trådstartare
Hej alla kloka.
Om man har ett användarnamn och, som jag i detta fallet, har en ny epostadress och har då skaffat ytterligare ett nytt användarnamn. Kan jag då inte använda dessa ifrån samma dator, olika gånger förstås?
Jag har provat att logga in med de bägge användarnamnen olika gånger men det går inte :eek:
Någon som har tips??
 
Sv: Användarnamn

Varför ens tänka tanken att va inne på två samtidigt??? Lr varför ens ha 2?? det räcker ju med ett!
 
Sv: Användarnamn

För att jag fick en ny epost adress och det fungerade inte när jag ändrade till den nya under kontrollpanelen.
 
Sv: Användarnamn

Jag fattar inte heller varför du behöver vara inne på 2 samtidigt?? det är meningen att man bara ska vara inne på ett, alltså funkar bara ett i taget.

Det går jättebra att ändra mail men du måste logga in på mailen och bekräfta att du ändrar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 577
Senast: Avalbane
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Enya
·
Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
818
Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 679
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp