App som liknar Age of empires.

cambodia

Trådstartare
Hej!
Någon som har tips på (gratis) app som liknar det gamla hederliga Age of empires där man byggde upp en stad och armé från stenåldern och till modern tid (eller kanske inte det var så långt, jag minns inte helt).
Jag vill alltså inte bara kriga utan kommer ihåg det där med byggandet som kul. Kanske finns andra spelvarianter där man kan få göra detta?
Alla tips mottages varmt!
 
Åh, jag köpte precis Banished på Steams rea, för typ 20 kr eller något sådant. Det är dock ett spel för en dator och inte en app, plus att det ju inte är gratis... men jag tipsar om det ändå, för det är bara byggandet och inget krigande. :up:
 
Åh, jag köpte precis Banished på Steams rea, för typ 20 kr eller något sådant. Det är dock ett spel för en dator och inte en app, plus att det ju inte är gratis... men jag tipsar om det ändå, för det är bara byggandet och inget krigande. :up:

Ah, verkar intressant! Tack för ditt svar ändå :D
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 840
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Lite funderingar såhär på kvällskvisten... Jag har börjat använda smeller "för smellerns skull" med Monster på sista tiden, alltså...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Hej! Okej, jag varnar er för ett långt inlägg. Jag är i en lite knepig situation och behöver lite åsikter och råd, och jag tänkte...
Svar
12
· Visningar
2 464
Senast: Pathmaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp