Aprapa attackerande hastar

Sv: Aprapa attackerande hastar

Tackar, tackar :) Kul att man kan gladja nagon ;)

Jack, man far ju hitta vagen som funkar... som en tranare sa till mig en gang, man kan inte prata med alla manniskor pa samma satt - sa varfor skulle man kunna kommunicera med alla hastar pa samma satt?

Isla: Underbart med nagon som vet sina begransningar!! :bow::bow:

..det galler ju att veta var man sjalv har svagheter, och var man har sina styrkor som individ. Det tror jag kan halla en ifran att skadas "i onodan". Sjalv ar jag fullkomligt Urusel med langsammare hastar, jag blir sa frustrerad att jag inte vet vart jag ska ta vagen.. :rofl: sa det ar den absolut samsta kombon i mitt liv.. :) o det ar nagot jag undviker i storsta mojliga man, bade for mins skull o for hastens.. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 389
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Jag ar 30 nu och har lange varit dalig med hudvard. Jag har val anvant nagon cleanser, toner och dagkram, speciellt nar jag brukade...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 768
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp