Bukefalos 28 år!

Arbeta i stall

M

mia88

Jag vet inte om tråden ligger rätt, men försöker här iaf.
Jag undrar om det är nån som vet var man kan börja kolla efter folk som behöver hjälp i sitt stall? Nån sida som man kan lägga ut en annons att man är intresserad av att jobba i stall?
Jag har kollat runt men vet inte riktigt vart jag ska vända mig.
Tacksam för svar.
 
Sv: Arbeta i stall

Har du kollat bland radannonserna? (Kolla länk till vänster.) Där finns en underkategori "tjänster" tror jag den heter, och där kan folk annonsera att de vill ha jobb eller att de erbjuder jobb. Det finns fler såna sidor på nätet, typ hastnet.se och hastannonser.se.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 217
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
800
Senast: Josefineeee
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 586
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp