Årets Julkram

Sleepy

Trådstartare
Finns det någon du skulle vilja ge en julkram i år? En vän, en mormor, en partner, en medbukare, en kollega, en brevbärare, ett husdjur?

Ordet är fritt. :love:

christmas-hug-cindy-anderson.jpg
 
Jag vill ge en julkram till alla därute som måste kämpa varje dag. Till de som flyr, till de som letar modet att ta sig ur destruktiva förhållanden, till de som vågade gå, till de som får stå ut med kränkningar och vardagsrasim men som ändå håller huvudet högt.
Jag vill också ge en julkram till alla de som ger av sig själva, som hjälper och stöttar - med ord och/eller handling, som outröttligt gör det de kan för att göra skillnad för en annan människa, skapa ett bättre samhälle, en bättre värld och som inte är rädda för att stå upp för sina fina värderingar.

Jag vill ge en julkram till alla som inte har någon som kramar om dem IRL.

Resten som jag vill krama, kommer att få sin julkram på ett personligare vis.
 
Jag vill också ge en julkram till alla de som ger av sig själva, som hjälper och stöttar - med ord och/eller handling, som outröttligt gör det de kan för att göra skillnad för en annan människa, skapa ett bättre samhälle, en bättre värld och som inte är rädda för att stå upp för sina fina värderingar.
*group hug* till dessa underbara människor; med empati, värme och medmänsklighet. Människor som gör skillnad för de som behöver det. Pay it forward.

Och en alldeles egen julkram till dig, nyttnick. Hoppas livet är ljust och vänligt mot dig. :love:
 
@ASKAPLASKA - förmodligen en av världens underbaraste människor förtjänar alla kramar i världen! :love:
Sen finns det så otroligt många starka kämpar och tappra bukefalister så de får en stooor gruppkram av mig! (ingen nämnd, ingen glömd) :love::bow:
Och sen förstås alla fantastiska instruktörer på gymmet! De som gjort mig starkare, piggare, gladare, lugnare, galnare, friskare...och bara är sådär härligt glada och energiska hela bunten! :love::love:
...och så tycker jag att @GotAsecret förtjänar en för att hon är så förträfflig alla dagar i veckan! :D
 
@ASKAPLASKA - förmodligen en av världens underbaraste människor förtjänar alla kramar i världen! :love:
Sen finns det så otroligt många starka kämpar och tappra bukefalister så de får en stooor gruppkram av mig! (ingen nämnd, ingen glömd) :love::bow:
Och sen förstås alla fantastiska instruktörer på gymmet! De som gjort mig starkare, piggare, gladare, lugnare, galnare, friskare...och bara är sådär härligt glada och energiska hela bunten! :love::love:
...och så tycker jag att @GotAsecret förtjänar en för att hon är så förträfflig alla dagar i veckan! :D
Fina, modiga, starka du! En STOR julkram tillbaka, trots att jag avskyr julen:heart
 
Jag vill ge en julkram till alla därute som måste kämpa varje dag. Till de som flyr, till de som letar modet att ta sig ur destruktiva förhållanden, till de som vågade gå, till de som får stå ut med kränkningar och vardagsrasim men som ändå håller huvudet högt.
Jag vill också ge en julkram till alla de som ger av sig själva, som hjälper och stöttar - med ord och/eller handling, som outröttligt gör det de kan för att göra skillnad för en annan människa, skapa ett bättre samhälle, en bättre värld och som inte är rädda för att stå upp för sina fina värderingar.

Jag vill ge en julkram till alla som inte har någon som kramar om dem IRL.

Resten som jag vill krama, kommer att få sin julkram på ett personligare vis.
Stor kram till dig också nyttnick:)
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 406
Senast: Nixehen
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 599
Senast: gammalek
·
Tjatter En kollega med familj kom för ett par år sedan på konceptet Ljusvinter; den ljusare halvan av vintern med både längre dagar och större...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 031
Senast: Brie
·
Kropp & Själ Jag funderar på det här med att ge och få bekräftelse. Jag blir lite förvånad över när jag läser att man ska kunna kommunicera till en...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
11 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp