Bukefalos 28 år!

Årets sämsta Tv-serie. Spoiler-alert och så!

Kanske inte årets, men Atypical? Alltså jag har inte ens sett ett helt avsnitt :o , men blev så besviken. Den verkar lika "typical" som något annat. Huvudpersonen är ett extremt skolboksexempel utifrån sin diagnos betraktad och allt handlar om att alla vill ha sex, som vanligt.

Det enda positiva är väl att funktionsvariationer lyfts fram.
Pilotavsnitten brukar ofta vara det mest "överdrivna" avsnittet på en serie så rekommenderar att se mer :) Hade trott själv att den skulle vara överdriven och spä på fördomar men var faktiskt helt okej serie. Sex-biten stämmer väl iförsej men betydligt mindre än andra serier som jag ser så ändå ok för mig :)
 
Pilotavsnitten brukar ofta vara det mest "överdrivna" avsnittet på en serie så rekommenderar att se mer :) Hade trott själv att den skulle vara överdriven och spä på fördomar men var faktiskt helt okej serie. Sex-biten stämmer väl iförsej men betydligt mindre än andra serier som jag ser så ändå ok för mig :)

Ok, den kanske blir bättre då. :) Jag hade nog bara förväntat mig mer, men blev så himla less för att det med en gång var så sjukt stereotypt...
 
Impopulär åsikt känner jag men Killing Eve.

Den var så extremt hypad överallt både före och efter den faktiskt började sändas. Alla verkar älska den (även här på forumet om man kikar i "bästa serien"-tråden) och jag fattar verkligen inte. Totalt orimlig handling, skittrista karaktärer. Varken spännande eller rolig.. gav upp efter fem avsnitt då jag verkligen försökt gilla den men nej, usch.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp