Årets säsong av Robinson

Nä, iår är första året som sambon vägrar titta på det. Jag tackar för det, då jag egentligen inte intresserad.

Han anser blitt för uppstyrt och så ogillar vi båda programledaren Petra. Förra säsongen med Lundin var bättre, tyckte lyft programmet lite. Jag ogillar hennes oförmåga lyssna på deltagarna, ställer en fråga men verkar inte lyssna på svaret (känns och ser ut som enligt mig). Sen läst var väl rabalder om mobbning m.m?

Så få se om blir nått Robinson mer här nånsin 😅
 
Nä, iår är första året som sambon vägrar titta på det. Jag tackar för det, då jag egentligen inte intresserad.

Han anser blitt för uppstyrt och så ogillar vi båda programledaren Petra. Förra säsongen med Lundin var bättre, tyckte lyft programmet lite. Jag ogillar hennes oförmåga lyssna på deltagarna, ställer en fråga men verkar inte lyssna på svaret (känns och ser ut som enligt mig). Sen läst var väl rabalder om mobbning m.m?

Så få se om blir nått Robinson mer här nånsin 😅
Kollar inte på Robinson men måste säga att Petra är svincool. Hade jag varit yngre hade jag velat följa i hennes fotspår inom FM.
 
Kollar inte på Robinson men måste säga att Petra är svincool. Hade jag varit yngre hade jag velat följa i hennes fotspår inom FM.
Ja, alltså i programmet Elitsoldat osv. kommer hon mer tillrätta, i Robinson är nog inte riktigt rätt plats för henne.

Edit: Elitstyrkans Hemligheter , inte Elitsoldat 😅
 
Jag har fastnat! Gillar mest Emilio och Ylva. Tycker de är grymma, duktiga i tävlingar men också trevliga och sympatiska personer.
 
Någon mer som tittar?
Vad tycker ni om säsongen? Vem hejar ni på?
Jag hejjar på Emilio och tror han har alla egenskaper för att ta sig upp bland dom 3. Är inte strids eller hämdlysten. Gör inget anspråk på någon speciell plats i gruppen. Moderat och eftertänksam i sina svar. Bra och smart i tävlingar. Jag gillade Karro tidigare, men hon verkar helt lost nu när hennes när flera av hennes stöttepelare försvunnit. Agerar otroligt osäkert och aggresivt på provokationer. Jag tycker ochså att Dani har visat framfötterna ordentligt och gillar hennes person.
 
Jag tycker årets säsong är svår, det är svårt att hitta någon att gilla tillräckligt mycket för att jag ska hejja på dem.

Jag gillar Emilio men han är ganska trist att titta på, han gör ju inte så mycket mer än tittar på utsikten, haha. Men han är vettig iaf!

Jag gillar ingen i gamla lag nord, tycker de är ett riktigt mobbargäng! Blev så glad när Els-Marie och Ken åter ut, mindre glad att de fick en andra chans i gränslandet. Hoppas de inte kommer tillbaka. Karro betedde sig otroligt vidrigt senaste avsnitten så hon får gärna åka ut med huvudet före.

Tove måste lugna ner sig och sluta tjafsa om allt. Jag fattar att hon blir superledsen över att kallas orm och häxa men hon beter sig inte heller bra just nu. Tyvärr blir det väl att man inte vill visa hur ledsen man blir av sådana kommentarer, även om jag tror det hade varit det bästa.

Peder är en dryg jävel som själv tycker han är så himla ödmjuk. Nej tack.

Ylwa är en otroligt snäll själ men lite för känslig för min smak.
 
Jag gillar Petra som programledare, tycker hon är mycket bättre än vad Anders Lundin var. Håller också på Emilio, han känns som en värdig vinnare. Håller inte på och paktar och snackar skit som många av de andra. Emilia och Ylwa gillar jag också, Tove blir jag inte riktigt klok på var man har någonstans. Inte Dani heller riltigt. Karro hoppades jag skulle åka hem när hon blev utröstad, tycker de kunde ha tagit tillbaka Sara istället när Charlie fick åka.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
308
Senast: Piaff
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 060
Senast: Fiorano
·
Hundträning Hej jag tänkte lära vovven att söka kantareller till nästa säsong. Skulle ni säga att det fungerar bra att lära in på torkade...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: hollypolly
·
  • Artikel
Hästnyheter I vanlig ordning startar Tinne Vilhelmson Silfvén vårsäsongen på andra sidan Atlanten. Huvudfokus är att etablera Devanto i ett nytt...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp