Robinson 2024

Första tankar, kvinnor mot män: Tror det är som gjort för ”bra tv”, kanske framförallt pga Fredrik som redan uttalat sig att han ”inte går ihop med feminister”, att män är bättre än kvinnor och att det är en nackdel att inte ha en kvinna i laget för de ”är bra på att laga mat och städa”. Joråsatteh…
 
Första tankar, kvinnor mot män: Tror det är som gjort för ”bra tv”, kanske framförallt pga Fredrik som redan uttalat sig att han ”inte går ihop med feminister”, att män är bättre än kvinnor och att det är en nackdel att inte ha en kvinna i laget för de ”är bra på att laga mat och städa”. Joråsatteh…
Han lär ju verkligen vara där för att medvetet provocera.... 😅
 
Absolut, det är väl därför herr ”man måste ju veta vem som är mannen i huset” är med 😬
Och flera gånger...så vi inte missar det. Killen sa kanske en massa intressant och sen drog han ett plumpt skämt som svar på riktade frågor som han ångrar, inte för det verkar som han ångrar något alls.
 
Jag har bestämt mig för att se det som att mansgrisen säger de där grejerna för att jävlas och provocera för att han vet exakt hur upprörda alla blir, då blev det genast mer underhållande
 

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
46 008
Juridik & Ekonomi Har ni några sparmål för 2024 och i så fall; vad? Har själv satt ett väldigt högt mål för mig själv, vilket kommer att bli tufft med...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
14 423
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi Äntligen ställde vi av vår Plåtis över vintern och ska då slippa (hela?) fordonsskatten. Detta gjorde vi bara häromdagen, i december...
Svar
4
· Visningar
482
Senast: Kirre
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp