Bukefalos 28 år!

Åstratorps Menotti

J

jojjo_blondin

Är det någon som har en avkomma efter honom? Premierad - 87 men blev kastrerad - 95 pga. ormbett
New Forest - fux 141 cm hög

Hur är hans avkommor? vad har dom presterat på tävlingar?
 
Har en valack född -88 efter menotti och u. Dagolina (sveriges högst bedömda NF-sto???) art
Har tävlat honom mycket i Westernridning både nationellt och internationellt. Han är mycket bra på att hoppa men pga av min egen feghet har han bara startat 2 clearrounder...

Malin
 
Tävlande avkommor

Åstratorps Menotti RNF 11-S betäckte 13 ston uner åren 1987-1993. Av dessa har tre avkommor tagit poäng på tävlingsbanan:
Hill f-89 u.Milou RNF 74-S
Magnefiqe f-93 u.Windy RW 413 (welshsto)
Pampas f-90 u.Silverlea Suzette RNF 427

Alla dessa tre ponnyer har sina tävlingsmeriter i hoppning, Pampas i MSV klass.

Hlsn Helena
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
21 015
Hundavel & Ras Hej! Varning för långt inlägg, jag är så himla yr på det här. Jag går i tankarna att eventuellt skaffa en till hund under nästa år...
2
Svar
33
· Visningar
4 120
Senast: nilie
·
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 219
Senast: pastejja
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
20 881
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp