Bukefalos 28 år!

Atec starline

Deimion

Trådstartare
Hej! Har ni någon erfarenhet av Atec Starline transporter? Går lite i planerna på att köpa en i aluminium, men har aldrig varit inne i något. Tacksam för alla åsikter! :)
 
Sv: Atec starline

Jag har en Olympialine XL som jag är nöjd med, hade dock velat ha taklucka, för ännu bättre ventilation, men det tror jag går att beställa som tillval. Dock har jag en mörkblå och lacken är skitful trots bra skötsel. Så rek en silver/aluminium isf :)

Hästar står/åker grymt bra i det och det går bra efter bilen.
 
Sv: Atec starline

Tack så mycket! Oerhört intressant att höra dina erfarenheter!

För tillfället väger jag mellan denna Atec Starline XL i alu, Thule Excellent och Boj Bravo. Har egentligen varit inställd på de två sistnämnda under hela tiden, men tycker att Atecen ser ut att vara väldigt fin till ett väldigt bra pris. Vad skulle ni välja? Är beredd att ge runt 70-80000.
 

Liknande trådar

Utrustning Är intresserad av att köpa transport framöver och har hittat några intressanta, men de har rullgardin och jag har fått för mig att det...
2
Svar
38
· Visningar
2 295
Senast: Shaggy
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 591
Senast: iNHALE
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 469
Senast: Nevermind
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp