Atg reklamen

Ja det är väl detdär uppdragna kring mage/rygg som jag reagerar på, vanliga hästar ser ju bara ut så när de har värk/sjuka..
Men varför är den så hårig jämfört med de andra hästarna? Ser ju ut att vara sommar? Kunde de inte ha klippt tidigare så det vita inte ser så "skitigt" ut? 🤔
Det är ju, som sagt, ingen shetlandsponny utan en miniatyr, där det dock kan finnas en del shetland inkorsat. Och varför den är hårig? Jag vet inte, men om vi leker med tanken att det är en viss procent shetlandsponny i den så kan svaret vara att shetlandsponnyer börjar sätta vinterpäls på sensommaren så de kan vara ganska lurviga redan i slutet av augusti.
 
Reagerade också på den reklamen och ponnyn, ser inte alls bra ut. Oavsett klippt/hårig, så ser den inte frisk ut tycker jag. Tycker att det borde gått att välja en ponny med bättre kroppsbyggnad/exteriör till en tv reklam.
 
Ja det är väl detdär uppdragna kring mage/rygg som jag reagerar på, vanliga hästar ser ju bara ut så när de har värk/sjuka..
Men varför är den så hårig jämfört med de andra hästarna? Ser ju ut att vara sommar? Kunde de inte ha klippt tidigare så det vita inte ser så "skitigt" ut? 🤔
Vad menar du med uppdragen kring mage /rygg?
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Här är (en av tre?) Vinnie från idag. Såg helt icke skabbäten ut
2F710351-14C4-4524-82F0-6864E6FB606D.jpeg
 
@Sel Jag tänkte precis som @Lovisaleonora beskrev ponnyn i ovanstående citat.
Hade jag haft en ponny som såg ut så hade jag haft att göra.
Tycker annars att det brukar vara fina hästar med i deras reklamer. :)
Fast sjuk hur undrar jag fortfarande? Den är rak över rygg och kors, är lite omusklad men inte insjunken, lite bukig men det är ju också hyfsad norm för en pytteponny som inte jobbar tänker jag. Att dra till med vanvårdad bara för att den ser lite skitig ut är ju att ta i tycker jag, särskilt om man syftar på att huvudet som är halvt animerat verkar skabbigt på något vis. Jag ser helt enkelt inte det du ser.
 
Fast sjuk hur undrar jag fortfarande? Den är rak över rygg och kors, är lite omusklad men inte insjunken, lite bukig men det är ju också hyfsad norm för en pytteponny som inte jobbar tänker jag. Att dra till med vanvårdad bara för att den ser lite skitig ut är ju att ta i tycker jag, särskilt om man syftar på att huvudet som är halvt animerat verkar skabbigt på något vis. Jag ser helt enkelt inte det du ser.
Min första tanke är att utifrån det jag ser på det korta filmklippet, i de vinklar som filmats, så skulle jag vilja ta prover för ett par olika misstankar. Jag tycker den ser insjunken ut. Att den ser skitig ut har inget med saken att göra, det är ju de flesta hästar ibland. Om ponnyn är väldigt väldigt gammal skulle jag kunna förstå att den ser ut så, annars nej.
Vi ser helt enkelt inte samma sak :) Tycker inte det vore okej att ha en sällskapsponny i det skicket, den hade jag behövt dölja under ett täcke tills förbättring sker.
Hoppas på att den ser bättre ut i verkligheten än vad den gör i reklamen.
 
Min första tanke är att utifrån det jag ser på det korta filmklippet, i de vinklar som filmats, så skulle jag vilja ta prover för ett par olika misstankar. Jag tycker den ser insjunken ut. Att den ser skitig ut har inget med saken att göra, det är ju de flesta hästar ibland. Om ponnyn är väldigt väldigt gammal skulle jag kunna förstå att den ser ut så, annars nej.
Vi ser helt enkelt inte samma sak :) Tycker inte det vore okej att ha en sällskapsponny i det skicket, den hade jag behövt dölja under ett täcke tills förbättring sker.
Hoppas på att den ser bättre ut i verkligheten än vad den gör i reklamen.
fef00c5f-39c0-418d-bd70-b7e5066b0401-jpeg.78742

Med reservation för att huvudet är såväl oklippt som en smula animerat får vi agree to disagree helt enkelt. Tycker det ser ut som en rätt vanlig, lite bukig miniatyr. Inga särskilda skuggor över ryggen eller flank eller buk. Är rätt övertygad om att de jobbar med en pigg ponny.
 
Det ar inte en PONY ... det ar en mini hast. Jag har statt i ett stall dar grannen hade bara miniatyrer ... det var sakert flera hundra. 😳 De ser ut sa, den dar ar dessutom klippt, ser ut att ha fina hovar, och ser ut att vara i ett utmarkt skick. Att de inte klarar av att animera pa ett bra satt ar ju inte hastens fel.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Blossom
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: Elo
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
330
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 919
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp