Att gå in för att sabba

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Att gå in för att sabba

*lånar*

Jag anser att tycker man buke sköts så illa så kan man väl bara sluta gå in här...

Då slipper "vi andra" dras med detta eviga gnäll om varför den och den vart avstängd eller INTE vart avstängd.

Jag vet inte heller varför vissa blivit avstängd men det bryr jag mej inte om heller.
Jag försöker hålla mej inom reglerna själv och om alla bara höll sej till det så skulle moderatorerna slippa jaga alla som överträder dessa.
Fattar inte alla att det inte är lätt att hålla stenkoll på alla här inne!
Kanske dom borde prova att sitta i Gunnars ställe ett tag... :angel:

Det är sanslöst att det är vuxna människor som håller till här och beteèr sej så här :crazy:

Det är som om vissa inte har ett riktigt liv utanför datorn :eek:
 
Sv: Att gå in för att sabba

Allt som Jen80 skriver har jag redan svarat på.
Jag stänger av folk när jag har läst tillräckligt för en avstängning. Om ni inte rapporterar när folk beter sig illa och exakt i vilket inlägg får ni faktiskt skylla er själva.
Att bara höra av sig och säga att den användaren är dum, men inte peka på exakt vad personen sagt eller gjort, kanske fungerar i sandlådan om man springer till pappa. Här krävs det lite mer.

Nästan alla avstängda är sådana som tidigare varit avstängda, de borde kanske dra och inte komma tillbaka alls, eftersom många av dem fått mängder med chanser. Klart att de stängs av fort och utan varningar då.

Övriga vet nog med sig att de gott över gränsen, de med mindre övertramp har inte heller fått speciellt långa avstängningar.

Stackars Snuffsan har en konstig förmåga att ständigt vara inblandad i nästan alla bråk, framförallt de som aldrig verkar ta slut. Det finns ingen annan användare som skapat mer moderatorarbete än hon. Att hon ville "rentvå" sitt användarnamn är helt ok. Hon hörde av sig till mig om detta, jag skrev sedan i denna tråd det jag kunde för att klargöra hur det låg till, sedan borde alla ha gett sig, även Snuffsan.

Jag börjar nu bli rejält irriterad på att folk som verkar tillhöra "det ena lägret" tycker att de blir felaktigt behandlade. Jag går på de synpunkter jag får in och på hur de beter sig i trådar. Att läsa vad jag skriver och försöka handla därefter är ett tips.

En del av de som inte blivit avstängda så ofta eller inte alls ännu kanske har ett lite annorlunda sätt att uttrycka sig på vilket gör att jag anser att de håller sig precis på rätt sida om gränsen, medan de avstängda precis passar denna gräns betydligt oftare.

Jag börjar nu bli rejält jävla trött på det här tjaffset, om ni vill fortsätta det får ni starta upp en ny tråd. Jag låser denna, något jag kanske borde ha gjort långt tidigare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 164
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
611
Senast: GoLightly
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 327
Senast: MML
·
Övr. Katt Har en 11 månaders bondkatt som varit inne hela livet. Steriliserad hane. Nu har han fått börja komma ut i koppel och älskar det. Så...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp