Att varna för någon annonserande.

nexxa

Trådstartare
Jag har sett en del som varnat för olika folk bland annat under radannonserna på buke.Vad tycker ni om det?
Själv känner jag till en tjej som borde varnas för pga att hon inte är varken snäll mot människa eller häst.
Vad tycker ni, är det okej?
 
Sv: Att varna för någon annonserande.

Det där är skitkrångligt, jag har också kännedom om bedragare och skulle vilja varna hela världen för dom men det är ju inte så tillåtet juridiskt.
 
Sv: Att varna för någon annonserande.

:crazy: Ja det känns ju inte rätt att göra det samtidigt som det känns fel om man inte gör det...men man kan väl inte varna på något annat speciellt sätt..?
 
Sv: Att varna för någon annonserande.

Ja, ibland ser man ju att folk spårar ur på annons sidan.
De börjar göra personliga inlägg med annonserna och varnar för folk som de tycker är bedragare på det viset.
En gång började den anklagade personen skriva tillbaka som om annons sidan blivit nåt slags forum.
Det tycker jag blir lite jobbigt, man vill ju faktiskt läsa annonserna, inte behöva bläddra förbi en sida som bara innehåller anklagelser folk emellan.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Att varna för någon annonserande.

Känner att jag sitter i samma båt som du. Men hur det håller juridiskt vet jag inte. Däremot tycker jag att har någon/några blivit lurade av folk här på Buke så skulle man få skriva ut namnet (nicket då), så kanske personen ifråga slutar eller så blir det ju så att folk då inte vill handla m.m. med denna person. Fast då har man ju det problemet att dom lätt kan regga ett nytt nick.
 
Sv: Att varna för någon annonserande.

Precis..men det här fallet känns inte alls vidare bra..hon knäcker både ryttare och häst psykiskt :crazy:
 
Sv: Att varna för någon annonserande.

Men det kan ju också bli väldigt hemskt om någon pekar ut en annan som bedragare för att hämnas på nåt sätt. eller bara vara elak.

Men visst har man träffat på folk som man verkligen VET har betett sig riktigt uselt och det skulle kännas oerhört jobbigt att t.ex. få se att nån sån sättit ut annons om något.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 782
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 965
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 532
Senast: Roheryn
·
Övr. Djur På facebook har jag sett att ett antal filmer delas i olika grupper. Filmerna handlar om en familj som har två stora ormar och de visar...
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp