Bukefalos 28 år!

Heulwen

Trådstartare
Nu har jag skrivit ut en ansökan om autogiro från Ag***s hemsida.
Dum fråga kanske men jag vill fylla i det rätt:

Försäkringstagarens namn; det borde väl vara mitt??
Och inte hästens eller är det det?


Någon som kan svara som kanske fyllt i en sådan blankett. :bow:
 
Sv: Autogiro

Tack!



En till fråga:

Man kryssar för att alla försäkringstagarens A***aförsäkringar ska betalas via A***a autogiro. Sedan står det några rader under där man kan fylla i: Och/eller följande försäkringar.

Jag fattar inte riktigt om man ska fylla i sin försäkring där, eller om det är så om man har fler försäkringar än en som man ska fylla i där.
Annars så har dem ju inte min häst försäkringsnummer eftersom det inte finns något annat ställe att skriva det på blanketten än där.
Eller kollar dem upp själv via mitt namn och personnummer vilken försäkring min häst har?

Rörigt, hoppas ngn förstår..
 
Senast ändrad:
Sv: Autogiro

De kollar via persnr.
Om du har fler försäkringar hos Agria och bara vill betala just den här försäkringen skriver du upp dess försäkringsnummer på raderna, vill du betala alla (en eller flera) dina försäkringar du har i agria kan du kryssa i rutan bara.
Vill du vara hundra kan du ju alltid fylla i försäkringsnummret oxå, det skadar inte!
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 944
Senast: Linda_A
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
704
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
867
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp