Bukefalos 28 år!

Avancerat sök i radannonser?

Silver Girl

Trådstartare
Har nu gjort flera försök att använda avancerat sök i radannonserna. Vad jag gör är markerar "Hästar och ponnyer", väljer säljes, ett län, två olika mankhöjder (D-ponny+149-159) samt två åldrar (8-12, 13-17) och klickar sök.

Jag får alltid upp många svar från andra län samt flera unghästar. Vad gör jag för fel?
 
Sv: Avancerat sök i radannonser?

För mig har det aldrig fungerat! Tyvärr. Så jag har gett upp:/ Så ja nått fel gör jag tydligen!
 
Sv: Avancerat sök i radannonser?

Detta har varit uppe tidigare, tyvärr.
Jag hade hoppats att det skulle kommit en ny version av programmet som sköter radannonssidorna som hade löst detta.

Om jag förstått felrapporterna och de försök jag själv gjort, verkar problem uppstå med sökningen om man kryssar i fler rutor än en, i mer ett flerval.

Oftast fungerar det alltså utmärkt att söka, men om man kryssar i många rutor verkar det kunna bli problem.

Jag har nu gått in och gjort en liten ändring i programmet som gör att när man söker avancerat så kan man nu endast välja ett val under de ställen det tidigare var flerval.

Prova gärna om sökningarna fuungerar som de skall nu.

Detta innebär förhoppningvis att alla sökningar ger riktiga resultat, men kan innebära att man kanske måste göra två eller fler sökningar för att få fram det man letar efter.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 859
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: Sassy
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 103
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp