Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Ninigi

Det vill sig inte! Jag försöker, försöker och återigen försöker att ladda upp men det går inte! Antingen är det för stort (?) eller så går det bara inte..... Hjälp tack!
 
Sv: Avatar!?

Jag har prövat det...men det går ändå inte? Jag blir tokig..
 
Sv: Avatar!?

Men det är ju bara att se till att den inte är större än den får vara både på bredd och höjd och i storlek :)
 
Sv: Avatar!?

Ninigi skrev:
Det vill sig inte! Jag försöker, försöker och återigen försöker att ladda upp men det går inte! Antingen är det för stort (?) eller så går det bara inte..... Hjälp tack!

Det finns otaliga trådar om detta så använd sökfunktionen så hittar du svaret..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
31
· Visningar
921
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
257
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 915
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Pratar just nu med ledsen och besviken bonusdotter som återigen blivit nekad hjälp av sjukvården. Hon är 17 år och har mest troligt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 992
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp