Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Ninigi

Det vill sig inte! Jag försöker, försöker och återigen försöker att ladda upp men det går inte! Antingen är det för stort (?) eller så går det bara inte..... Hjälp tack!
 
Sv: Avatar!?

Jag har prövat det...men det går ändå inte? Jag blir tokig..
 
Sv: Avatar!?

Men det är ju bara att se till att den inte är större än den får vara både på bredd och höjd och i storlek :)
 
Sv: Avatar!?

Ninigi skrev:
Det vill sig inte! Jag försöker, försöker och återigen försöker att ladda upp men det går inte! Antingen är det för stort (?) eller så går det bara inte..... Hjälp tack!

Det finns otaliga trådar om detta så använd sökfunktionen så hittar du svaret..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 414
Senast: Gunnar
·
Relationer Min pappa vill försöka separera från sin sambo som inte har behandlat honom särskilt väl. Hon vägrar separation och hotar med självmord...
Svar
4
· Visningar
951
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 470
Senast: Malinois
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp