Bukefalos 28 år!

Avmaskning

B

Bums

Hej!

Har nu min lilla kille hemma och han har blivit vaccinerad vid 12 veckor med valpsprutan men klantig som jag är så glömde jag av avmaskningen. Hur gör man då? Måste jag starta om hela kuren eller kan jag ge honom en dos nu trots att det har gått en vecka sen han skulle ha dosen egentligen? :confused:
 
Sv: Avmaskning

Behövs inte börjas om med nån avmaskning om det är skött sedan han var liten hos uppfödaren. Ge honom som planerat bara.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
3 327
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Jag funderar till och från på att skaffa en hund. Jag har ingen aning om ras och det är i nuläget inte intressant heller eftersom jag...
Svar
19
· Visningar
1 853
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 066
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp