[B]Tävling på VRS!![/B]

M

Mato

Är det nån som ska till VRS den 2-4 september och tävla med sin häst?
 
Sv: Tävling på VRS!!

Jasså! :) äntligen nån ,,vad ska ni hoppa på för höjder då! Åk dit är verkligen fin bana å allt! :D :banana:
 
Sv: Tävling på VRS!!

Jag vet, har varit där tidigare. ;) Eftersom vi bara kanske åker på fredagen så finns det inte så mycket höjder att välja på. Han kommer inte att ha fått bort tillräckligt med mage för att kravla över sig så mycket mer än 1m i alla fall. :angel:


Inte jag som bestämmer vad jag ska tävla, har bara ett visst antal tävlingar att åka på (ridskolehäst), och som det verkar nu måste jag åka på allsvenskorna eftersom vi inte får ihop något lag annars.
 
Sv: Tävling på VRS!!

Okej, så du tävlar ridskolehäst? Vad heter du och din häst? Kanske ser er på banan på fredagen då! :)
 
Sv: Tävling på VRS!!

Jag kanske ska! :D om han känns lika bra på träningen som borta i heby.. var en rolig tråd du startat jossan! hehe. hoppar båda 1m på fredagen isf, är ju debut! :p
 
Sv: Tävling på VRS!!

Jag vet, jag ahr blivit bukefalosnörd nu oxå! :( sitter här ofta nu! haha :D Ja kul att ni ska vara med kanske! :) vi ses i stallet snart fia!!!
 
Sv: Tävling på VRS!!

Jupps. Han heter Vivace. Jag vill inte skriva ut mitt namn. :angel: Bestäms på torsdag hur jag ska göra i alla fall.
 
Sv: Tävling på VRS!!

Okej men det gör inget! Jaja , men du kan väl göra nån liten vink till funktionärerna när det är du! :D haha .....
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: zarmino
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 805
Senast: Cambrie
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Acto
·
Utrustning Hej! Är dessa hjälmar godkända att tävla med? Hittar ingen märkning med VG1. Lägger in bild 2 i en kommentar.
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp