Bukefalos 28 år!

B-Tränarkurs på Jägers

Sv: B-Tränarkurs på Jägers

okej!!!! egentligen behöverjag inte gå, utan behöver bara göra provet.. men eftersom jag varit i Italien behöver jag uppgradera mig!!!haha.
det tycke jag du ska!
 
Sv: B-Tränarkurs på Jägers

Jag skall fundera över helgen.
Jag har egentligen inget behov av att stå som tränare själv just för tillfället. Men jag är mycket nyfiken på vad kuresen innehåller. Plus att jag definitivt vill lära mig mycket mer om att träna travhäst.
 
Sv: B-Tränarkurs på Jägers

jag är jättesugen men då halmstad ligger närmare för min del lutar det åt att jag går där när det är dags.
 
Sv: B-Tränarkurs på Jägers

du kommer att bli grymt besviken på kursen om du vill lära dig träna travhäst. du lär dig det som står i reglementet typ och inget annat...
 
Sv: B-Tränarkurs på Jägers

Jag måste ju gå den ändå för att få ut licensen den dagen jag behöver den.
Jag vet att jag lär mig mer av travtränaren jag har min häst hos och av att hänga inne på Jägers tillsammans med de som tränar travhäst faktiskt.
Fast jag vill lära mig ännu mer om olika träningsmetoder, balanser mm. Färdiglärd blir man aldrig. :laugh:

Dock lutar det åt att licenskursen får vänta till hösten, jag har viss tidsbrist.
 
Sv: B-Tränarkurs på Jägers

Jag måste ju gå den ändå för att få ut licensen den dagen jag behöver den.
Jag vet att jag lär mig mer av travtränaren jag har min häst hos och av att hänga inne på Jägers tillsammans med de som tränar travhäst faktiskt.
Fast jag vill lära mig ännu mer om olika träningsmetoder, balanser mm. Färdiglärd blir man aldrig. :laugh:

Dock lutar det åt att licenskursen får vänta till hösten, jag har viss tidsbrist.

Balans och träningsmetoder lär man sig tyvärr inget alls om på en licenskurs. Mycket märkligt tycker jag, men det är tyvärr sanningen.
 
Sv: B-Tränarkurs på Jägers

Jag beslutade att licenskursen får vänta. Det får bli tidigast till hösten.
Under tiden skall jag försöka lära mig så mycket jag bara kan från alla jag känner som kan något om trav. :)
 

Liknande trådar

Mat Just blivit kombocha-intresserad efter att ha smakat! Det ska ju, med lite tid och engagemang, gå att göra själv men jag blir inte...
2
Svar
34
· Visningar
1 114
Senast: Harrysen
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 289
Senast: gulakatten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ... läste ett brev av en släkting och fick ångest i hela kroppen. Vet inte hur jag ska bli av med den nu, kan nog inte få i mig mat...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
85 86 87
Svar
1 736
· Visningar
91 055

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp