Bukefalos 28 år!

Back on track

T

Tomaten

Någon som provat deras produkter?
Min pålle har en senskada som inte riktigt vill läka och jag fundrera på att köpa vaddstycken till honom men vill ha reda på lite mera båda bra och dåliga erfarenheter!
 
Om du använder sökfunktionen i forumet kan du hitta massor med gamla trådar om Back on Track.
 
Jag har ett knäskydd och jag tycker inte att det fungerar alltför bra... Men jag har hört många som är nöjd med dom!
 
Ärligt talat hittar jag inget, måste nog leta på fel sätt :(
 
Jag kan bara säga att jag tror att det gett positivt resultat på mitt sto som hade en rejäl kotledsvrickning. Hon är mycket fin i sitt ben, knappt någon galla alls, och det hade hon en redan innan skadan. Är f.ö. friskförklarad och nästan helt igång, och vi har precis slutat ha padden varje natt, lindar nu bara vid behov, dvs efter träningspass som varit lite hårdare etc.

Gå in på www.backontrack.nu så finns det mycket exempel på folk som upplevt positiva resultat med dem. Självklart är det inte mirakelprodukter som gör vilken häst/skada som helst hel igen, men väl värt att prova!
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: MiniLi
·
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 150
Senast: JohannaB
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: CFrisk
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 426
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp