Bästa budgethingsten

Sv: Bästa budgethingsten

Budgetpris kan ju vara olika för olika personer, så jag föreslår indelning i kategorier! Bokning + levande fölavgift (moms tillkommer), så mest prisvärda i respektive kategori!

Under 10.000
10.000-15.000
15.001-20.000
20.001-25.000

Sen finns de säkert de som tycker att 30.000 är budget också, men misstänker att de inte är aktiva på detta forum!
 
Sv: Bästa budgethingsten

Budgetpris kan ju vara olika för olika personer, så jag föreslår indelning i kategorier! Bokning + levande fölavgift (moms tillkommer), så mest prisvärda i respektive kategori!

Under 10.000
10.000-15.000
15.001-20.000
20.001-25.000

Sen finns de säkert de som tycker att 30.000 är budget också, men misstänker att de inte är aktiva på detta forum!

Nu var det ju budgethingst det var frågan om och inte budgetpris. En hingst som lämnar mediokra avkommer och då spelar ju priset ingen roll :meh:
 
Sv: Bästa budgethingsten

Adams Hall är ju riktigt prisvärd. 2000+7000kr
Blue York Yankee är också riktigt prisvär 0+ 11000kr
Super Photo Kosmos 2000+15000kr
Turbo Sund 0+22000kr

Detta är dom absolut bästa i var kategori efter vad hingstarna har lämnat. Enligt min mening.
 
Jag hade tänkt Shaq is back( jag har en barndomsdröm om att någon gång äga en svart hingst :o) men tyvärr hade han ju så usel dräktighet. Mitt val föll på Enjoy Lavec istället, men det verkar inte som stoet är dräktig :cry:.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte odla mer potatis i år och skulle vilja ha lite rekommendationer på sorter som är bra och välsmakande. En granne till mig...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 133
Senast: Mariax2
·
  • Artikel
Hästnyheter Idag är det ju första april och vi på Hippsons redaktion har samlat de bästa hästiga aprilskämten vi kunde hitta i år. Har vi missat något?
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 336
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Jag tycker det är typ omöjligt att hitta trosor som jag trivs med. Så vilka trosor fungerar bra för dig? Jag är fet så jag har problem...
2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp