Bukefalos 28 år!

Bästa mobilabbonemanget/kontantkortet

Sv: Bästa mobilabbonemanget/kontantkortet

Fast syftade på TS telefonvanor. Om TS nu bara ringer 2 samtal i månaden blir det ju totalt 101:-/mån ;)
 
Sv: Bästa mobilabbonemanget/kontantkortet

Det finns ju Tele2 Mini för 49:- i månaden men då kostar sms:en, så det kanske blir dyrare ändå? Iofs ändå likvärdigt med vad du betalar nu.
 
Sv: Bästa mobilabbonemanget/kontantkortet

Jo såna meddelanden har jag också fått, men även de med "hot" om att stänga av kortet. :nailbiting:

Det gjorde dom för mig och jag hade över 400 kr på kortet och det kostade ca 150 för att få ut pengarna. Sen fick jag skaffa ett nytt nummer och nu har jag bara 50 kr, en nödtelefon om jag tappar min fån.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: IngelaH
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 912
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 272
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rumsren - hur gör ni på natten?
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp