Bukefalos 28 år!

bästa sadelväskorna?

B

beagle

jag antar att de är de i läder, då jag hört att de i syntet lätt hoppar runt och måste vara exakt lika i tyngd för att ligga någorlunda still på hästen...

nån hemsida eller tips på affär där man kan köpa bra sadelväskor?

:bow:
 
Jag har köpt mina i nylon på Hööks, de funkar jättebra och har massor med bra fickor och grejer. Visst, man måste packa hyfsat lika så de inte glider, men det lär man ju ska göra ändå med tanke på hästen... Men det där med att glida i sidled beror lite på hur och var väskorna fästs i sadeln... tycker mina väskor erbjuder många olika möjligheter :)
Tror att de har i läder på Hööks också :)
 
bonanza har ett stort sortiment
trevliga väskor, men ganska dyra.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 297
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 237
Senast: gulakatten
·
Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: Amanda_F
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 008
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp