Bukefalos 28 år!

Bästa staketet?

Wingates

Trådstartare
Någon som har tips på billigt och lättbyggt staket som håller en hund inne i en trädgård.
jag tänkte bygga staket hos mina föräldrar så Ammo kan vara lös när jag är där på besök.
De har högt plank på ena sidan och en hög (2m) och tät häck till andra grannen men mot grannarna "ovanför" så finns ingenting.
Det är högst upp i en slänt det ska byggas så jag tror att ett staket på ca 1m räcker fint ffa eftersom Ammo inte är en rymmare.

Jag tänker något i stil med ett Gunnebo staket kanske? Men det är ju dyrt?
Det är en sträcka på knappt 50m det handlar om (om ens det?)
Tacksam för tips!
 
Kanske fårnät? Spänner man det ordentligt så är det snyggare än Gunnebo, tycker jag. Om det nu spelar någon roll :)
 
Någon som har tips på billigt och lättbyggt staket som håller en hund inne i en trädgård.
jag tänkte bygga staket hos mina föräldrar så Ammo kan vara lös när jag är där på besök.
De har högt plank på ena sidan och en hög (2m) och tät häck till andra grannen men mot grannarna "ovanför" så finns ingenting.
Det är högst upp i en slänt det ska byggas så jag tror att ett staket på ca 1m räcker fint ffa eftersom Ammo inte är en rymmare.

Jag tänker något i stil med ett Gunnebo staket kanske? Men det är ju dyrt?
Det är en sträcka på knappt 50m det handlar om (om ens det?)
Tacksam för tips!
Jula har ett liknande Gunnebo men till väldigt mycket bättre pris, annars kolla med Blocket, jag har köpt Gunnebo där.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ok.. först sk ajga ju bestämma hundras men vi måste byta staket och på ena sidan av huset har vi en rätt rejält trafikerad väg. I...
Svar
12
· Visningar
3 987
Senast: Raderad medlem 94602
·
Trädgård & Växter Hej alla Vad har ni för staket runt era hus? Då huset vi köpte enbart har ett halvdant plank på ena sidan och lite halvtrasiga gamla...
2
Svar
20
· Visningar
3 654
Senast: Asko
·
Trädgård & Växter 1/4 får vi nycklarna till vårt nya hus. Till huset hör en trädgård om ca: 1100kvm som är byggd i etage. Jag funderar på vad vi skall...
Svar
10
· Visningar
2 112
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp