Bukefalos 28 år!

Bara JAG som är lat?

Sv: Bara JAG som är lat?

Jag tycker själv att det borde sökas mer på gamla trådar för att undvika den (ibland extrema) upprepning som hela tiden sker. Självklart är det befogat emellanåt att starta nya trådar om samma ämne, men i vissa fall blir det fånigt. Däremot tycker jag man ska fundera på varför man väcker en gammal tråd. Vad är det i tråden som gör den värd att återuppväckas och vad har jag att tillföra den? Ett inlägg av medhållande karaktär utvecklar knappast tråden och gör det också svårt att spinna vidare. Effekten blir snarare en "putt", fast där själva "puttandet" kommer lite väl sent i tid.
 
Sv: Bara JAG som är lat?

Om det är bra styckeindelat så kan jag läsa det, är det inte det så hoppar jag över det! Går inte att läsa texter som inte är styckeindelade...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 849
Senast: Grazing
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
463
Senast: hamilton1
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp