Barn är läskiga

Sv: Barn är läskiga

Är man orolig för hur man ska ta babyn kan man först be mamman lägga den i sängen o sen klappa den lite där o sen kanske försöka ta upp den :)

Jag skulle inte vilja säga som de flesta andra att babysar tål mer än man tror, jag tycker de är ömtåliga o ska behandlas jätteförsiktigt, i alla fall när de är spädisar.
 
Sv: Barn är läskiga

Nej men titta...där dök den skyldiga upp! :D

:love:

Börjar nästan vänja mig vid att tänka tanken, att jag ska hålla liten bebiiiis :love:

Fast ok, jag är lite nervös fortfarande :angel:
 
Sv: Barn är läskiga

Jag håller med - de ÄR ömtåliga, men det sitter i ryggmärgen att man skall vara försiktig, så det kommer av sig självt :)
Men man kanske inte skall vara så rädd att HÅLLA I bebisen, jag tror det är det som åsyftas? Många osäkra har liksom händerna platta och bara lyfter bebisen.
 
Sv: Barn är läskiga

Kanske mer tänka hålla kattunge/hundvalp, än tänka hålla kristall skål?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis". Så som många, kanske framför allt flickor, har. Vi lärde känna varandra på dagis och...
Svar
0
· Visningar
926
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Med tanke på kommentarer i mina trådar om filmvisning för högstadiebarn...
2
Svar
39
· Visningar
4 373
Senast: Badger
·
Relationer Jag har en förälder med alkoholmissbruk sedan många år tillbaka. Det finns även annan psykisk ohälsa med i bilden, som depression och...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 718
Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 120
Senast: Treo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp