Hedinn

Trådstartare
Moderator
Ska införskaffa en kudde till ettåringen och tänkte att ni kanske har tips på vad som är bäst gällande material och så? Tänker att det optimala vore ju nån fyllning som avleder fukt och reglerar temperaturen. Jag misstänker att ullfyllda kuddar inte hör till vanligheterna, men måste ju finnas material med liknande egenskaper, eller? :D

Annars andra rekommendationer om bra material/annat att tänka på.
 
Ska införskaffa en kudde till ettåringen och tänkte att ni kanske har tips på vad som är bäst gällande material och så? Tänker att det optimala vore ju nån fyllning som avleder fukt och reglerar temperaturen. Jag misstänker att ullfyllda kuddar inte hör till vanligheterna, men måste ju finnas material med liknande egenskaper, eller? :D

Annars andra rekommendationer om bra material/annat att tänka på.
Vi har en med dun från Jysk, babykudde. Den kändes mest platt men samtidigt fluffig. Hon verkar gilla den iaf. 🥰
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Roheryn
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 681
Senast: Amk
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp