Bukefalos 28 år!

Barnvagn in på Globen?

Charlotte1975

Trådstartare
Är det någon som vet om man kan ta med barnvagn in på Globen? Nästa helg är de ju Horse show och jag vill gärna se clinicen på fredagen och i så fall måste lillan följa med, vilket nog inte är något problem om man får ta med barnvagn i på Globen. Någon som vet ? På söndagen blir det barnfritt besök så man kan besöka Annexet också.:p
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Frågade när sonen var bebis 07. Då sa dem att man får parkera vagnen i entren och sen bära barnet.
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Jag skulle ha burit barnet i sjal eller bärsele, bra mycket mer praktiskt när man ska gå bland mycket folk.
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Jag ska dit å se clinicen. Tuva ska följa med, men troligtvis i sele. Vet dock att jag såg en Emmaljunga edge parkerad inne på läktaren förra året... Och min kompis som ska med kollade upp det och det ska vara lugnt att ta med bebis och vagn...
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Jag är väldigt tveksam till att få in vagnar på läktaren.
Kolla upp ordentligt att man får ta med vagnen. Jag tycker att om man verkligen vill gå och behöver ha med sig bebin så är det INTE optimalt att trängas runt med en vagn. En sele eller schal borde ju vara perfekt
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Föga förvånande finns svaret på arrangörens hemsida

Kan jag ta med barnvagn på evenemanget?

Barnvagnsparkering finns inte i arenorna. Kontakta evenemangsvärd så får du hjälp med var du kan ställa barnvagnen under evenemanget. Barnvagnarna är obevakade, varför de lämnas på egen risk.
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Jag ringde oxå och kollade upp hur man fick göra med vagnen och den får inte tas med in.
En tjej i stallet jobbar som funktionär där och hon hade oxå frågat på ett möte där dom sagt att vagn inte fick tas med in.
Som tur är så fick vi ställa in våran i funktionärsrummet, kan vara skönt att ha vagnen om man åker kommunalt in, men inne på globen känns det som att selen bli bäst.
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Kan ju passa på att fråga er som ska ta med era bebisar till globen, ska ni har hörselskydd på dom små?
 
Sv: Barnvagn in på Globen?

Jag ska dit på fredag på dagen, så då är dr ju inte så mkt tjo och tjim, så hon kommer inte ha hörselskydd :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 974
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
5 009
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 742
Senast: Lhas
·
Gravid - 1år Hej! Jag letar efter en barnvagn men det är ju ta mig fasiken omöjligt. Jag kan ingenting. Vill att det ska vara stabil nog att ha på...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp