Bukefalos 28 år!

Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
När jag kom till Xtra idag fick jag veta att mötet är flyttat tills imorgon. Det var alltså det som det tomma meddelandet på mitt mobilsvar förra veckan handlade om. Jag kan tycka att sån info ser man till att mottagaren får säkert... :cool: Men, då fick jag äta pasta en dag till! :D Har fått matleveransen idag också, 10 olika maträtter. Efter en god pastamiddag känns det inte lika inspirerande med frysmat i en månad längre...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vilken runda! Bra jobbat:)

Kl

Gick på body balance ikväll, riktigt trevligt pass! Imorgon ska jag nog springa en runda på fm, på onsdag är planen functional moves på gymet och sen yoga med min pojkvän:D Han har fått för sig att han vill prova yoga med så det kan ju bli intressant;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha ja herregud vad spännande grejer vi håller på med! :D Binomialfördelning, varians och täthetsfunktion låter inte heller så spännande :laugh:

Åååååh att ni inte sitter och bara stornjuter till (så som jag föreställer mig) lärarens mässande. För visst är detta oerhört viktigt, enligt läraren?

Saknar ej statistikkursen men bör nog läsa en förjupning i det...
Själv har jag installerat mig i Ryd idag och kikat på lite arbetsuppgifter, njutit av en brasa i kakelugnen och ätit mumsig vegetarisk chili till middag. Lyckad första dag. Trist bara att det blir så mörkt nu, inte en gatlampa i sikte och inga elljusspår i denna stad. Hoppas vi har fullt upp med jobb istället, och att vissa dagar blir korta så lite promenerande hinns med. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nej men vad tråkigt! Surt att de inte sett till att alla fick informationen:/ Frysmat i en månad låter inte som någon höjdare:eek:
 
Sv: Beach 2013 del XI

AG - ananya
CE - Tyreety
CS - Mammas
EA - Emth
ED - cherie
EL - Luem
IK - cili
JE - Jenka
KP - Praeterea
LB - wysiwyg
LH - Blueberry
LS - Pixus
LL - Linisen
MA - Trollunge
ML - Tulpanen
MO - Queen
NÖ - Ninnurur
OK - lethal
SA - zass
SN - Chili
SG - sleepan
SS - Niya
S.Z.E - Zarro

Nu ska den vara komplett tror jag? Alla som var med på Maj-listan och som skrev upp sig idag är med iaf, om någon skrev sina initialer utan att lägga den i listan är det inte med. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Kom precis hem efter ett pass på gymmet. Blev axlar,triceps och bröst idag. Det är verkligen mitt favoritpass. Känns som man blir starkare för varje gång. :D Bänkpress är ju bara så fruktansvärt rooooligt! :D
Avslutade med 15 minuters intervaller på crosstrainern. Nu blir det sova, så ska jag se om jag kan ta mig i kragen och ut och springa imorn så man kan lägga till några kilometer till utmaningen! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

AG - ananya
CE - Tyreety
CS - Mammas
EA - Emth
ED - cherie
EL - Luem
IK - cili
JE - Jenka
KP - Praeterea
LB - wysiwyg
LH - Blueberry
LS - Pixus
LL - Linisen
MA - Trollunge
ML - Tulpanen
MO - Queen
NÖ - Ninnurur
OK - lethal
SA - zass
SN - Chili
SG - sleepan
SS - Niya
S.Z.E - Zarro
SÅ - hallonsoda är med också :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Dagens träning blev
ca 8 km promenad i kuperad terräng (fattar inte att folk kan springa på det spåret :p )
120 benlyft
120 crunches
60 sneda crunches
+ att jag försökte mig på vacuums, fattar det inte riktigt så tar nog ett par gånger innan jag får till det rätt.

Är också med i utmaningen förresten, man fattar inte riktigt vad det är med alla initialer? Heter iaf V "Congeria" E där. Tror jag lyckades få med två användare då jag krånglat med mailadresser, men är iaf den som var ute på promenad idag som gäller.
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del XI

Det är för att de som skriver ut hela namnet på endo kanske inte vill ha det utskrivet i tråden här, men att det är smidigare att fixa listan här och sedan klistra in i utmaningen. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Härligt, det här med fria vikter låter ofta mer avancerat än det är :D Lycka till!

Chili, har du gymkort, isåfall var? Gissar att vi uppehåller oss i samma stad nu för tiden.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Klantigt av dem! Då håller vi tummarna idag istället! :)

Trollunge, haha hoppas det går bra :D Kul ändå att han vill prova!

Chili, ooooohh ja, vi sitter och lyssnar med andakt :D Nä men läraren verkar helt ok så det blir nog bra! Skönt att första dagen på nya stället har varit bra :)

Tyreety, bra jobbat! :)

Congeria, låter som ett jobbigt motionsspår :p Bra jobbat!
 
Sv: Beach 2013 del XI

För mig blir det en lugn dag idag igen. Tränar huvudet istället genom att gå på föreläsningar ;) Skulle jag känna mig oerhört pigg i eftermiddag så kanske jag springer en sväng men det får vi se. Måste ju få till något mer pass innan lördag, rasta benen lite :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

AG - ananya
AJ - grodan21
CE - Tyreety
CS - Mammas
EA - Emth
ED - cherie
EL - Luem
IK - cili
JE - Jenka
KP - Praeterea
LB - wysiwyg
LH - Blueberry
LS - Pixus
LL - Linisen
MA - Trollunge
ML - Tulpanen
MO - Queen
NÖ - Ninnurur
OK - lethal
SA - zass
SN - Chili
SG - sleepan
SS - Niya
S.Z.E - Zarro
SÅ - hallonsoda
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag gissar att cilis företag har en FB-sida och det är där vi ska lägga in bilder på hennes awesome produkt!:)
 
Sv: Beach 2013 del XI

AG - ananya
AJ - grodan21
CE - Tyreety
CF-fryckan
CS - Mammas
EA - Emth
ED - cherie
EL - Luem
IK - cili
JE - Jenka
KP - Praeterea
LB - wysiwyg
LH - Blueberry
LS - Pixus
LL - Linisen
MA - Trollunge
ML - Tulpanen
MO - Queen
NÖ - Ninnurur
OK - lethal
SA - zass
SN - Chili
SG - sleepan
SS - Niya
S.Z.E - Zarro
SÅ - hallonsoda
 
Sv: Beach 2013 del XI

Foten känns något bättre idag efter två (!) dagars vilan, fy vad det är trist att inte gå eller springa!

Såhär såg jag ut när jag hade sprungit nattloppet i lördags, kan ha varit något röd i ansiktet:o
 
Sv: Beach 2013 del XI

Skönt att foten känns bättre! Kul med en bild också! Du ser ut att ha sprungit ordentligt :D :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
431
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 936
Senast: Mabuse
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 968
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 087
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hyra ut lägenhet möblerad
  • Semestertips
  • Vad såg ni senast? Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp