Bukefalos 28 år!

Begagnade sadlar har jag köpt, men aldrig något annat. Jag gillar inte att använda gamla grejer. En del saker fick jag låna (på obestämd tid) när jag var nybliven hästägare, men jag köpte eget så fort jag hade möjlighet.

Jo förreseten! Jag har köpt ett begagnat schabrak! Det var ett sån där extra tjock för 20 kr. Helt och rent, bara lite urtvättat. Skulle aldrig åka iväg på träning med det, men hemma funkar det bra. :) Det var helt klart värt 20 kr!
 
Bra!

Har köpt flera begagnade prylar och allt har varit som utlovat eller bättre, rent, snyggt och bra!
 
Har aldrig gjort det.
Till hästen skulle jag kunna göra det, men till mig själv föredrar jag nya saker som ingen annan svettats i.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag vill köpa en begagnad westernsadel till min 3,5 åriga quarter. Vad tror ni skulle passa denna rygg?
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Hasselört
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Allvetande Buke, vilka siter/appar är de bästa att köpa begagnad kurslitteratur på?
Svar
6
· Visningar
323
Senast: Praefatio
·
Hemmet I förra veckan installerades äntligen den begagnade diskmaskinen som jag fick för flera år sedan. Första gången jag körde den så betedde...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp