Bukefalos 28 år!

Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som ni säkert sett har de som sköter radannonserna åt Bukefalos uppgraderat sitt system.
Det har funnits många negativa synpunkter på detta.

Jag arbetar med lite olika lösningar på detta.

Nedan finner ni en länk till ett eget annonssystem som jag har funderingar på att gå över till.

Jag skulle önska att ni gick in och testade det, genom att lägga in en eller flera annonser.
Lägg in riktiga annonser, om ni inte har något att sälja eller köpa ber jag er skriva test i annonsrubriken så att jag och andra förstår att det inte är en riktig annons.

Detta är ett helt nytt system, några av er kanske såg ett annat jag testade för några dagar sedan, jag anser detta ha många fördelar jämfört med mitt andra ;)

Systemet är inte 100% klart ännu, men jag hoppas att det skall vara tillräckligt fungerande:

http://www.bukefalos.com/r/index.php

Kom gärna med synpunkter i denna tråd, efter att ni provat.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Bara en fråga:
Måste man vara inloggad på Buke för att lägga ut annons?
Alla kanske inte vill skylta med sin boendeort och telefonnummer ihop med sitt användarnamn på Buke.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Aha, nu ser jag! :idea:

Men har båda vi missat så kommer nog fler att göra det. Problemet är att länkarna ligger utanför annonsens inramning, så det syns inte att de hör till annonsen.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Bara en fråga:
Måste man vara inloggad på Buke för att lägga ut annons?
Alla kanske inte vill skylta med sin boendeort och telefonnummer ihop med sitt användarnamn på Buke.

Bra påpekande, man borde kunna lägga in en annons som gäst eller liknande lösning. Annars får man väl ta ett anonnsnick men det känns ju onödigt att man ska behöva göra det.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Jag ser förresten att kontaktannonserna är tillbaka! Det gillar jag! :bump:

Jag hittade en ny kompis och en medryttarhäst tack vare Bukes kontaktannonser när de fanns förut (innan annonsdirekt/equippa tog över).
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Borde finnas två kategorier för medryttarhäst, t.ex. medryttare sökes och medryttarhäst önskas eller likande. Det underlättar så att man lägger annonsen rätt och att söka blir lättare.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Förstod inte hur jag skulle lägga in bilder:( Annars helt okej. Var inte nöjd med det nya systemet som fanns.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Helt klart bör jag försöka flytta in dem i själva annonsen. Skall se vad jag kan göra.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Problemet med dessa är att folk aldrig verkar klara av att lägga dem rätt i alla fall ;)
Du kan söka på kategori och typ för att få fram dem om du vill.
Tack för synpunkten, överväger den som alla andra jag får.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Tycker att ditt annonssystem är mycket bättre! Lättare att hitta och lägga in annonser. Mer lättförståligt.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Jag skall helt klart titta på det där med senaste annonserna.

Tack även för allas övriga synpunkter.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

jag tycker den nya är mkt mkt bättre än det förra
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Jag önskar mig ett system liknande www.horse.dk, där man kan söka hästar även på stamtavla. Det går väl inte nu?
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Om man har stängt av sin PM- och e-post-funktion i forumet och dessutom inte anger något telefonnummer i annonsen så lär man inte få några svar. :crazy: Det borde vara obligatoriskt att det finns minst ett sätt att svara på alla annonser.

Jag vet inte om det är vanligt att man stänger av PM, men jag vet att det förekommer. Jag själv upptäckte just att jag stängt av e-post, trots att jag trodde att jag hade det påslaget.
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Då kommer vi till frågan om detta är en förbättring för Bukefalos användare eller ett nytt annonssystem som ska locka många att lägga ut annonser och svara på dom.....

Vilket är det Gunnar?
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Kan du förtydliga lite vad du menar med frågan?
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Det är väl samma problem om man anger ett felaktigt telefonnummer av misstag.

Man får skylla sig själv ;) om man inte vill ha några svar!?
 
Sv: Behöver er hjälp med nytt annonssystem

Den verkar bra, däremot är ju faktiskt (med handen på hjärtat) layouten lite tråkig. equippa har ju en fräschare layout så sätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 702
Senast: kma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 624
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 811
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp