Bukefalos 28 år!

"Benlindeupprullar-grej"

Sv: "Benlindeupprullar-grej"

Vet du vart man köper dom? Det har pratats om sådana på jobbet så det vore intressant att se/läsa om.
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

*kl*

Jag puttar upp denna gamla tråd då jag oxå undrar om någon vet var man kan få tag på en sådan nu för tiden. Jag har just bytt stall och det finns inte någon sådan i det nya stallet *saknar* :(

Så, finns det någon som vet var det finns att köpa? Kostar?

Bild på hur den vi hade i stallet ser ut finns i denna tråden http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=561430
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

*Puttar upp lite försynt*

Är det verkligen ingen som vet var man kan få tag på en sån?
confused-smiley-007.gif


Kansle bara är jag som tycker de är super :o
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

Jag har sett en med en gul lite hårdare borste på stablestore i kristianstad. Men jag vet inte vad den kostar...
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

Jag har fått en sån man lindar upp benlindor på som kom från börjes en gång i tiden. Men lyckades aldrig komma överrens med den så den lindade upp, så gick snabbare att linda upp själv. :p
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

Såg den i Häst o Ryttare. de fanns nån hemsida www.borstiqfarm.se tror jag de va.

Edit: Hittade den på hemsidan. Såhär står det:
Bandageupprullare
En produkt som gör livet betydligt enklare för hästägare. Borstar bort det mesta som fastnat på bandaget medan Du rullar upp benlindan till en snygg rulle.

WinderStor.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

Håller med de flesta i tråden. Vi hade en sådan i stallet och jag fick för mig ngn dag att testa den. Blev riktigt besviken. Jag drog nämligen åt lindan ganska hårt och då fick jag inte loss den, utan halva lindan gick upp. Man var altså tvungen att linda jätte löst för att kunna ta bort lindan :(!
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

Jag har en "lindupprullare" och tycker den är helt suverän!
Den sopar av lindorna, det går fort och lindorna blir hårt upplindade.
Jag har nästan svårt att klara mig utan den.

Vet tyvärr inte vart den är köpt eller vad den kostade då jag fick den som present.
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

runt en tusenlapp...btw hör inte denna tråden hemma under utrustning??
 
Sv: "Benlindeupprullar-grej"

Det är väl antagligen dom billgare som är sämre, som det brukar vara. För jag vet att det fanns en med borstar i stallet och den var kanon, visserligen hade den nog kostat en del men.
 

Liknande trådar

S
Avel Skulle vilja få till en diskussion om hur ni andra hobbyavlare tänker, dvs ni som har runt 1-4 ston (det får man väl ändå kalla...
Svar
19
· Visningar
1 819
Senast: sydney
·
B
Hästmänniskan Läste dagens tidning imorse och höll på att få fnatt, det är visst ett stall som erbjuder stallplats, foder, strö, VACCINATION, SKONING...
2
Svar
31
· Visningar
2 515
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp