Benskydd i knalliga färger?

Tagliabue

Trådstartare
Söker med ljus och lykta efter benskydd i knalliga färger? Sådana som täcker runt hela benet, från knä ner runt kotan. Har kollat på ebay, Professional choices hemsida men det verkar inte finnas orange som jag är ute efter?
 
Har kollat på ebay. Men är ute efter professional choice elite smb lr vad dom heter i just orange, men det verkar vara tvärslut överallt. Hittade ett par på en svensk ridsport hemsida, men fick ett samtal från dom att just den färgen var slutsåld och det fanns inget hos leverantören då de var förra årets färg?
 
Ja om det är just den modellen och märket så blir det svårt. Där är det glitter som gäller i nya kollektionen. Så är det med mode, det kommer och går.
CE är också ett bra märke, så om du bara är ute efter färgen så finns ju alternativ.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hej! Söker med ljus och lykta efter ett ridläger till sommaren som passar 11-åriga dottern - vi verkar vara sent ute då allt vi tittar...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: Lina985
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 170
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp